Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 7 maj 2014

Skola, soare' och ledighet

Började dagen med att vi alla sov över, faktiskt så va det jag som väckte J för en gångsskull. Brukat alltid vara han som är den drivande för att alla ska komma upp på morgonen men inte idag HA,.där ser du darling att jag oxå kan vakna tidigt!!!!!  ( ren tur men det behöver inte han veta.)

Så Baby lämnade på dagis innan han drog på jobb, jag fick upp vår sjukt morgontrötta Cerine ur sängen tjugo minuter innan hon började. Duschade och donade på här hemma innan det va dags att gå på skolan. Mötte j efter vägen då han var på väg på jobbet från dagis och gav han en snabb puss.
Väl på skolan får ja veta att vi ska redovisa ett arbete idag, va bara att sätta igång med det då!
Redovisningen gick bra förutom att jag är så sjukt förkyld så jag knappt kan höra vad jag tänker.
Aja huvudsaken jag får bättre än godkänt så blir ja glad i just detta ämne.

Vi fick gå efter halva dagen och imorgon har vi självstudier så då ska jag slå mig ner på biblioteket och få lite gjort.

Gick och hämtade hem mina små killar från dagis och när vi kom hem så somnade alla tre på soffan och vaknade vid halv fyra, mys att somna med Mina små älsklingar nära.

Doktorn ringde från barnmottagningen ang Vincents provsvar. Det visade sig att han inte reagerade på pollen utan på pälsdjur. Både bra och dåligt, det är ju lättare att undvika pälsdjur än pollen men samtidigt synd för vi kommer ju aldrig kunna skaffa nåt djur. Äh huvudsaken är att mammas kille är frisk så skiter jag faktiskt i hundar katter å andra djur.
Hon sa även att hans allergiska reaktion kunde sitta i ett tag till och det märks för han blir väldigt andfådd vid ansträngning än och inte blir det ju bättre av att han e förkyld heller så bara å invänta tillfrisknande och se vart det barkar.

Klockan halv sex tog vi med oss alla barn upp på tjejernas skola för Filippas klass hade vårsoa're.
Domsjöng fint och va super duktiga allihopa. Har bilder men det är så många barn med.och jag lägger inte gärna ut bilder på  andras barn o bloggen.
Dom kunde alla teckenspråk till sångerna, jag är så stolt.
Filippa min lilla diva, hon bjöd publiken på slängpussar när dom sjungit klart å även att hon nigde och var väldigt uppfostrad..........mami like!

Nu sussar eller näe där ljög ja men alla kids ligger iaf så även J då han helt plötsligt mådde illa.
Jaja skönt med lite lugn å ro även från karln ibland.

Fick en VIP inbjudan till gotland snart men har tyvärr ingen möjlighet att åka denna gång. Så synd då det hade varit väldigt Nice!

Blev även erbjuden jobb på bråvallafestivalen men har fortfarande inte hunnit diskutera igenom det med mannen bredvid mig. Måste göras imorgon då det vore ett soft avbrott i allt annat.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar