Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 8 maj 2014

Snor, sömn och påsar

Nu är jag så otroligt less på att vara förkyld å ständigt ha en var smak i munnen. Huvudvärk och en nacke som är stelare än ett järnrör.
Imorgon blir det nog min tur att besöka läkaren. Vet inte om ja tror att det är nån infektion men jag kan väl iaf få ett nytt recept på nässprayen mot bihåleinflammation då.

Idag var vi lediga från skolan och jag skyndade att lämna pojkarna på dagis (sent idag oxå) innan jag mötte  upp Elina och vi promenerade ner på biblioteket.
Satt där i tre timmar (och snorade)  med en inlämningsuppgift så jag hoppas att den iaf duger.

Gick hem och kollade en rulle i soffan innan kidsen kom hem från skolan, ljuvlig tystnad som fort försätts med massa ljud, buller å skrik från alla kids.
Ibland behöver man lite tid själv och framförallt när man är sjuk å en sån dag var det idag.

Även mannen kom hem idag och allt har varit relativt Lungt, dom stora har varit ute och på träning medans filippa å Vincent lekte med kompisar här hemma. Loui går mest runt och kollar läget och håller ställningarna över allt.

Käkade  äntligen lax till middag, i den här familjen är det bara jag som tycker om fisk så det blir typ aldrig fisk här hemma, tur dom får det på dagis och skolan ibland iaf.

Har väntat i två veckor på blacklist då dom plötsligt säger att det är inställt denna vecka oxå men sänds nästa torsdag, hur Fan kan dom utesluta det bästa programmet som går, i två veckor i rad?
Näe fy er som bestämmer vad som ska visas!
Bara att vänta en vecka till då, min glädje under veckorna :)

Nu ska jag försöka snora vidare här i soffan och sen sova, som jag gör mest hela tiden nu utan att bli piggare. Dessutom så försvinner inte påsarna under ögonen heller men det kan bero på pollen eller kanske rent utav bero på sköldkörteln.
Å inte nog med att jag ser ut som en ja jag vet inte vad med stora påsar under ögonen så har jag kommit in i en period då jag äter ständigt, kan kanske vara för att jag omedvetet försöker  bli av med var smaken i munnen eller oxå bara för att jag är hängig och känner att jag behöver det

Puss å godnatt 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar