Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 8 februari 2015

Halloj.
Herregud va mitt mående går upp å ner nu. Har aldrig mått så taskigt som jag gjort nu till å från. Har aldrig varit såhär eller ens i närheten heller förut så.............
Har väldigt svårt att hitta mina känslor eller veta vilka som är verkliga eller vilka som bara är påhittade.
Ja jag är bara to match just nu även för mig själv.

Vincent min älskling har idag blivit fem år, fem år sedan vår först födda son kom till världen. Fem år sedan Jag fick upp honom på mitt bröst och han så gulligt sket på hela mitt ben.
Fem år av lycka över att ha fått äran att vara din mamma. Jag älskar dig till månen och tillbaks min älskade Vincent.
Han önskade sig en ny I pad då hans pajjat sen önskade han sig en klocka oxå. Han fick det han önskade sig såklart och massa annat oxå så de va en nöjd kille som la sig ikväll.
Tack alla som varit här idag och firat vår stor kille!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar