Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 14 mars 2015

Lördag

Vilken underbar lördag detta varit, började med att vakna med fulla sängen med vakna barn å kors i taket så var det inte så tungt att gå upp utan det gick lätt som en plätt.
Började med att lämna över ansvaret till J så att jag kunde gå på gymet en stund, gick bra och jag blev kvar i två timmar. Hem och slängde i mig lite kvarg och apelsiner. 
Myste på soffan med idsen och somnade såklart, i nån timme!!!! Vad hände liksom??!!!  Ja jag har sovit sjukt mkt den senaste tiden och jag vet inte vad det beror på men det kan ju ha med pollen helvete att göra.  När vi vaknat så tog jag på mig lite träningskläder igen och begav mig iväg, detta pass gick extremt bra och jag hade kunnat vara kvar för alltid men familjen var hungrig här hemma och jag skulle handla på affären innan maten kunde påbörjas.  Avslutade med 30 minuters cardio.
Jag måste lägga om kosten så att det blir lite mer allvar i min träning och det kommer att bli satans så tungt eftersom kosten är min last helt klart. Småäter och framförallt godis, choklad m.m.
 Har alltid varit pinnsmal tidigare men sen jag fick fel på sköldkörteln så har vikten ökat och ännu mer då jag käkade P-piller.  Har aldrig vägt så mkt som nu och jag väger 60kg (förutom under grav.)


Grillade för första gången iår, bacon inlindad kycklingfile med vitlöks cantadou i . Åh vad jag längtar tills solen värmer en när man sitter där uppe på terassen.


Nu ikväll tvingade jag ut Vincent, Loui och J på en promenad då dom varit inne typ hela helgen.  Helt omöjligt att få med sig kidsen ut men nu jävlar hade dom inget val.  Ut å gå och få lite frisk luft!!!


På tisdag fyller Filippa år, åtta år fyller min sistfödda dotter. tiden går så jäkla fort !!!!!
Presenter - Check
Sen har hon önskat en smörgåstårta ist för vanlig tårta, smarrigt!!!!


Har massa bilder att lägga ut men det finkar inte att ladda upp dom just nu !!!!




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar