Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 15 mars 2015

Vårkänslor och blomdoft

Asså gud vilken skön dag det varit idag. Började även denna dag med ett två timmars pass på gymmet.
Hem och käkade lite kyckling då familjen redan käkat frukost sedan länge.
Tog med mig alla ut till borgarparken, där va det fler än oss och rätt mkt snö kvar men Kidsen lekte å donade på ändå.
Föreslog att vi skulle gå förbi skateparken å checka läget med snön där, det fick jag ångra!!!! Snö och is men jag gick till en bekant i närheten och lånade en spade så J kunde hjälpa smågrabbarna där att ta bort skiten.
Loui den galningen har inga hämningar alls utan åkte utför både det ena och det andra med en panikslagen mamma efter sig.  Inte fick man hålla i han heller för då skrek han i högan sky. När vi skulle hem för jag höll på kissa på mig vägrade Loui så han tyckte det va bra att kasta huvudet bakåt i asfalten på gruset vilket ledde till ett litet Jack å lite blod men han e okej och van!!!! 
Hemma tog vi tag i den här eviga jävla städningen, jag är pedantisk av mig men hatar art städa med alla barnen hemma så städar gör jag helst när Kidsen e borta men på söndagar är dom hemma så de e bara att bita i det sura äpplet.  Nu är det gjort och jag sitter och njuter av väldoften, lugnet ( dom små har lagt sig å j är ute och springer) och av mina ben som känns som bly. Funderar på att ta ett pass till På gymet idag men nja de är nog bäst att man håller igen lite så man inte skadar sig igen.   hmmmm ja tål att tänkas på en stund.

Längtar till sthlm, men snart så är jag där!!!!!  Me love!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar