Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 5 oktober 2016

Minnet av dig

Sista tiden
Den sista tiden va inte den bästa, inte för mig inte för dig och inte för oss.
Kommer så väl ihåg den där gången då våra blickar möttes på riktigt för första gången.
Den gången nere på stan då du måsta dra iväg men ville ha mitt nummer. Från den dagen pratade vi varje dag........fram tills slutet. Den senaste veckan pratade vi inte alls, vi va samma lika du och jag. Lika envisa, lika tjurskalliga och lika vrånga. Du blev till slut sur över att jag inte längre va lika "på" som innan och där va vi/ där slutade vi!!!
Jag hade levt i en relation i 11 år och tyckte väl att allt gick lite fort, tror du inte riktigt förstod.
Kommer aldrig glömma första gången du kallade mig din vackra flickvän inför andra. Jag fick lite panik men samtidgt så var det så mkt glädje och lycka i min kropp just då.
Jag har tänkt på dig varenda dag sedan vi sågs första gången. Jag kan erkänna att jag va långt ifrån redo att gå in i ett seriöst förhållande, jag ville kunna klara mig själv och vara självständig men på samma gång vara med dig. Kanske inte alltid visade dig det men jag vet att du vet att jag tyckte om dig från första gången våra blickar möttes.
Du va inte den snyggaste killen men jag drogs till dig och du till mig, du va så mkt mer än ytlig "snygghet". Du va så jävla snäll, du va FÖR snäll, Du hade ett hjärta av guld, du behandlade mig som en prinsessa. Jag kan fan inte få in att jag aldrig mer får höra din röst, aldrig mer får känna dina armar runt mig, Aldrig mer får mysa ner mig i soffan med dig. Aldrig få sin din långa gestalt komma och gå med shiva i mörkret.
Mitt hjärta har ännu en gång gått i tusen bitar.
Människor som dig finner man inte överallt. Du är och kommer alltid att vara helt fucking amazing.

Jag hoppas att du fick din frid som du sökt. Att lugnet i kroppen och huvudet kommit till dig så som du ville ha. Att du har det bra och tar hand om alla där uppe precis som dom tar hand om dig.
Idag sörjer jag och många andra, jag vet att du inte hade velat att vi gör det. Du hade velat att vi satt och pratade om glada minnen från dig.

Jag älskar dig finaste!!!!
R.I.P Älskling!!!!!!!






My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar