Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 6 mars 2013

Barnförbud!

Godmorgon på er. Ja klockan är inte sex än och jag ligger och läser nyheter.

Verkar ha blivit en stor debatt om att ett café i sthlm förbjudit barn.
Själv är jag av den åsikten att jag inte känner mig kränkt. Och inte heller jublar.
Vaddå då går man väl helt enkelt till ett annat café om man har barnen med sig och har man det inte så kan man njuta av sitt kafé i lugn å ro.
Kan däremot känna att fler caféer kanske borde följa efter och göra likadant och vissa ändra caféer tvärtom och satsa mer på barnen.
Tänk om det ändå fanns ett café där barnen ser fram emot leken istället för bullen som ger dom en sån socker kick att dom inte kan sitta  stilla och mest springer runt och stör alla andra.
Näe helt rätt men gör även ett slag till barnens fördel vettja så det blir lite balans.

Mer barnförbud men oxå mer till barnens fördel.

Nu ska jag försöka sova en stund innan Kidsen vaknar.

Grattis Jens på din dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar