Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 2 mars 2013

För elva år sedan

För elva år sedan förändrades mitt liv drastiskt. Jag och Anders blev föräldrar till vårt första barn. Nathalie Sabina ström blev hon i njutångers kyrka döpt till.
Idag är det elva. . . . .fatta hela elva år sedan. Herre gud va tiden går fort. Vad har man gjort i elva år och varför känner man sig fortfarande sig som tjugo?
Nathalie var som liten världens sötaste, bortskämdaste lilla unge.
Jag hade all tid i världen till bara henne.
Anders var stoltaste pappan ever och allt var rätt frid och fröjd utom min och Anders relation.

Idag blev hon iaf elva år.
Började dagen vid åtta, sjöng och serverade smörgåstårta till födelsedagsbarnet. Hon fick paket

Så dagen har rullat på bra fort här hemma
Tvättat hela dagen från nio i morse tills för fem minuter sedan.
Haft besök
Varit en sväng på stan med Nathalie och cerine
Nathalie och cerine har varit iväg och bowla

Ja dagen i korta era
Vad har stor tjejen fått då. Jo typ:
- En Justin Bieber parfym
- Nya converse
- Kläder
- one direction bok
- Mobil väska
-Örhängen
- Armband
- Åtta hundra spänn
- Ett badminton racket
- Mer kläder
- Planscher på one direction

På stan köpte hon för sina sina pengar
Örhängen
En ny skinnjacka
Tshirt

Så det är en nöjd elva åring som nu kollar på Melodifestivalen på datorn. En mindre nöjd cerine som är avundsjuk då hon oxå vill fylla år just idag:-/.

Själv ska jag ta mina kilon och pallra mig i säng. Imorgon har jag lovat Kidsen gå ut och mata fåglarna och sen så äre ju städning tyvärr.

Igår var jag sekunder från att gå ut på krogen men i sista sekund ångrade jag mig då jag insåg att jag definitivt inte vill offra Nathalies födelsedag för en fylla. Ja jag kan ju helt enkelt inte dricka bara en cider, drink utan jag dricker ju helst tills jag är full. Tyvärr måste jag säga att jag alltid har varit sån. Därför avstår jag från att dricka oftast. Typ en två max gånger om året händer det och så trivs jag med att ha det.
Jo jag kan faktiskt bara ta en cider eller drink om det är nåt speciellt och kanske nån finare tillställning då det krävs att man är vid sina sinnes fulla bruk.
Ja iaf så hoppade jag utgång igår. Alla var ute och då menar jag verkligen alla. Alla utom jag:-)!

La mig på sängen naken igår efter jag duschat och vips så vaknar jag och har då tydligen sovit i några timmar. Kallt som fan var de och jag trodde seriöst att jag skulle få lunginflammation.
Somnade om och sov till åtta då jag väckte Kidsen och sjöng för Nathalie.
Nu är jag trött igen så bäst att faktiskt lyssna på kroppen och gå å sova.

Sovgott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar