Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 30 mars 2013

Meeeen jag vill dansa men vafan de går ju inte. . . . . . .vaddårå tänker ni då?!
Jo för att vad spelar dom för skit på krogarna idag, jo mest skit. Fan sånt kan man för fan inte dansa till definitivt inte om man är bortskämd med live musik.
Jävla massa tjat om hoffis idag men vafan jag är ju nästintill kär ju:-P.

Dagen har iaf varit bra.
Varit på stan en vända för att byta Filippas och Vincents skor som va på tok för stora så inte tusan vet ja va hon måttade med men kan ju inte ha varit med ögonen iaf.
Bytte skor, gick hem, kom hem och Nathalie hade gått om mig och skulle köpa en ny skateboard. Cerine kom efter en stund och sa att hon oxå skulle gå iväg och köpa en, sagt å gjort. Sen fick Nathalie idén att hon promt måste ha en hjälm idag så vi gick iväg och köpte sån till henne. Skit snygg by thé way.
Kom hem och Filippa tryckte trehundra spänn i handen på mig och gav mig strikta order om att gå och köpa en bräda till henne oxå.

Tur att stan är liten i såna lägen. Med allt godis jag tryckt i helgen behövs nog bra många såna turer för att bli av med skiten igen.
Iaf fick hon en neonrosa typ. Usch nu blire väl både ett å annat benbrott här.
Vincent fick ingen han e, han kan ju fan inte gå av en mattkant utan att ramla . . . . . . Klanten min:-).

Langos till middag och ännu mer kroppsfett att bli av med men men va fan gjorde de just då, nu gör de desto mer men to late kan man säga.
Borde kanske knata till gymmet men äh näe de får bli en annan kväll de:-)

Näe nu ska jag ta ett hopp intill duschen å sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Trevlig fortsättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar