Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 9 mars 2013

Förråds städ och loppis

Ja men idag tog jag mig i kragen och städade vinden och förråden.
Fan va saker man har å ändå städade jag bort väldigt mycket när vi flyttade för ett halvår sen snart.
Rensade ut och har väl en sisådär tio femton kartonger med saker jag ska ha med på klädbytar dagen och andra saker lag måste försöka sälja. Har en massa skor som är väldigt fina, många oanvända men som kommer förbli det om ingen annan tar över dom. Har massor av leksaker. Har även en enkelsäng (ramen), kläder och lite småsaker.
Ja det har jag roat mig med större delen av dagen, tog fyra timmar drygt!
Nu har ja precis satt i mig en tallrik sallad och tänkte kolla på varg veum men det suger då man redan sett filmen ju:-(

Imorgon är jag redo för massa tvätt igen då, detta skit som aldrig tar slut. Hade jag varit mång miljonär hade låg köpt nya kläder varje dag till iaf barnen men så är inte fallet så man får snällt tvätta;-)

Näe nu ska jag njuta av tystnaden en stund innan sängen lockar alltför mycket.

Ha en fortsatt trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar