Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 6 juni 2013

Live musik, trix scooter och langos

Åh härliga dag. Vist är väl vårt land underbart. . . . . . . . . . .annat ljud i skällan om vintern men men
Sverige i mitt hjärta så de så.
Nationaldag å allt, har ni firat?
Vi började med att sova omänskligt länge (ja om man har barn annars en rätt normal tid 08:30).
Sen har dagen bara rullat på, vi har haft live underhållning på balkongen hela dagen från möljen.
Tänkte gå till lekparken men hann inte, började med hur mycket tid över som helst men vart den tiden tog vägen vette tusan.
Vi donade på hemma och tiden gick,  J komhem för han jobbade så klart idag.
J började med langos, min hjälte mitt hjärta min älskade man TACK!
Jag följde med Nathalie ner på leksaks affären då hon och Cerine skulle få trix sparkcyklar av mormor. Asså  700 spänn per cykel och då var det en bland dom billiga. Ja den som säger att man skaffar barn för att få pengar kan ju tänka om. .  . . . .vilket skämt!

Langos och maränger, glass och noisette till efterrätt såhär på nationaldagen.
Plockade lite och myste lite med kidsen den lilla stunden dom satt stilla.

J åkte å jobba igen och jag har haft fullt upp med att försöka få Loui att sova, möljen Jippot har hållt honom vaken HELA DAGEN och nu när han skulle sova spelade dom än, tack å lov creedence men det fick då rakt inte lilla loui på andra tankar eller på bättre humör. Vet inte men ungen måste ha dålig musik smak för vem fan diggar inte creedence liksom?

Nåväl dom slutade spela tio och ungen blev tyst, somnade eller ja jag tror då det IAF för tyst blev de. Han hade väl ingen röst kvar stackarn.
Han har tagit sig mot örat nu i två dagar så jag tror ibland att han har öroninflamation igen men varje gång vi är ute har han ju mössa och ingen blåst. Får väl hålla lite koll på det nåndag och hålla tummarna för att han drar i örat mest för att han kan, sådär som varenda jävla mänsklig varelse med snopp gör. . . . .. . .  .  . Vilken man går inte och drar sig i "dinglet" liksom. Svaret är INGEN för ALLA gört!

Nathalie och Cerine hade nån slags kamp här på golvet för ett tag sedan, ja dom slåss ju typ varje dag så inget ovanligt och jag är så jäkla trött Pat så den här gången fick dom ordna upp det själv. Vänner blev dom IAF för nu är dom ute i skateparken och testar dom nya dyrgriparna ( haha ja jag har hakat upp mig på priset men dom kostar säkert så makt då det e trixisar.)

Hoppas dom kommer in snart för klockan börjar bli mycke nu, fan snart kvart i elva. Ja alla som tycker det är jobbigt att jag låter barnen vara unge Såhär sent, dom är lediga imorgon och mobil och nycklar är med och dessutom är dom två. Hade aldrig låtit någon av mina älskade barn vara ute så sent själv men nu är dom två och lediga imorgon och dessutom så är det första gången dom är ute så här sent sen vi flyttade in till stan.

Apropå stan., gud vad jag saknar mitt näsviken. Eller inte just näsviken men att ha en gård med pool och kunna släppa ut kidsen på grönbete, nå nu äre rännstensungar av dom haha.
Någon som vet någon som Ska hyra ut ett hus eller en mega stor lägenhet med gård så hojta till, ja såklart  i hudik med omnäjd.

Näe  nu ska jag ringa brudarna och kolla om dom tänkt komma hem snart.

Gokväll på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar