Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 juni 2013

Picknick och bad

Så perfekt helg man kan tänka sig.
I lördas lämnade jag över Vincent och Louis till pappan och hade en awsome dag med min kära syster Gunilla som jag träffar alltför sällan, även hennes fina dotter linda var med.
Åkte och köpte god mat/ lunch och begav oss ut till varan kusin Magnus med familj på maln, softade och fikade på deras uteterass medans Filippa som följde med mig lekte med poolen.
Tog vårt pick å pack och drog ner på stranden, sol god mat och Filippa badade typ hela tiden. Inne i viken var faktiskt vattnet riktigt varm trots att det är havet.
Det ska nog göras om eller va säger du gunilla?

På eftermiddan då jag och Filippa kom hem packade vi upp, ducshade då Filippa hade halva gräsmaln  med sig hem.
Svärmor kom och passade kids en medans jag och j tog med oss picknick mat och gick iväg. Svärmor och barnen gick till lekparken  och vi till dom gamla sjöbodarna. Avnjöt en underbar kväll med en fantastisk man. Tack älskling.
Avslutade kvällen hemma på balkongen med gitarr, sång och lite alkohol.

Söndagen blev okej den oxar, lite målning och mys!

Idag är det måndag återigen och dagen började med att stressa upp på bup för möte med filippa,  svärmor återigen kom till undsättning och passade Louis och Vincent. Tack bästaste svärmor.
Mötet gick bra och imorgon är det möte igen på samma ställe på samma tid.
Efter mötet imorgon ska jag ta med mig kidsen ner till borgarparken för brännboll med gammeljobbe' så nu ber vi till alla väder gudar att det blir sol å mer sol imorgon.

Kameran har fuckat ur på min nya mobil men är väl säkert bara nån inställning men men har man tummen mitt i handen så får man vara utan kamera tills man fått till skiten igen.
Så blir lite bilder nu och en tid framöver men håll ut.

Näe nu ska jag ladda inför imorgon och mina vildar till barn.
Någon som vill byta med mig för en dag?
Snart snart snart är ljuset i tunneln ljusare och barnen börjar på dagis/ förskola och jag får göra nåt vettigt för en stund.

God natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar