Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 6 maj 2015

Asså

hur kan det vara möjligt.......................missade tandläkaren igår med cerine ................IGEN!!!! Typ tredje gången i rad och jag vet fan inte varför. Kollade almenackan igår på dagen och såg då att hon skulle vara hos tandis 19.25 på kvällen, glömde bort det innan jag ens lämnat köket tror ja. Även att jag glömde bort ett möte för min egen del igår. Fan håller jag på med??? Aja dom får ha eller har redan ett jävla tålamod med mig. 
Tack för ert tålamod !!!!!
Grabbarna är fortfarande hstiga, snart varti  sjuka i fem sex veckor med undantag på några dagar då dom faktiskt va på dagis men annars har dom varit hemma och snorat. Hemma även idag då loui hostar så han vaknar på nätterna. Måste gå till lökaren om det inte går över fort men jag har på känn att det bara är ett virus och att det går över av sig självt men att det kan dra ut på tiden då dom smittar om varandra. Hade det varit allvarligt hade dom inte varit pigga emellanåt ju så skriv inga onödiga komentarer tack, Har likosom ett gäng (5) kids som jag på heltid tagit hand om så jag har koll på det mesta!!!!!

Idag ska vi (jag å grabarna) ta oss på affären men det spöregnar ute så jag gruvar mig för att gå dit. 
Måste se till att allt finns hemma nu när "navet" åker bort ett par dagar.

Ikväll är det körigt, halv sex börjar filippas uppvisning, sex ska jag vara i Iggesund och coacha i fitcampen och halv sju hade jag en tid för spray tan som jag fick avboka.......................någon som vill vara mig för en stund och åka till iggesund och träna :?????

Nä måste styra upp dagen så det blir nå vettigt gjort även här hemma,  dammat, bäddat sängar m.m. har jag redan gjort såklart!!!!!!!!!!!


see ya



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar