Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 8 november 2018

augusti 2018

Agusti va en händelserik månad för oss.
Vi började med att fira att cerine blev 15 år med tårta presenter och allt som hör till.

Vi hängde på stranden och njöt av sommaren som man ska.
Jag tog med mig mina minsta barn ner till sthlm pga hälsoskäl i en vecka nästan.
Vi åkte tåg dit, vi bodde med Emil, grillade och hade skoj. Det blev Grönan en dag /kväll och barnen hade så kul som alltid där.
Jag klev upp fyra en morgon för att ta en dagskryssning med barnen medans Emil jobbade vilket jag aldrig gör om om jag inte får sova ngt på natten. Har nog aldrig varit så trött som då men kul hade vi och barnen lekte hela dagen och ville inte kliva av när vi på kvällen kom tillbaka till sthlm.

Jag blev iaf bättre i hälsan och det berodde på medicinen jag fick. Har dragit på mig reflux som gör att magsyra ibland kan pysa upp i strupen och göra den irriterad men innan vi viste det trodde vi det hade med lgh att göra. Tur att jag blev bättre och att  jag idag nästan inte märker av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar