Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 7 november 2018

Tillbaks här

Åh jag är så glad. Jag har fixat så jag kan komma åt alla mina bilder igen så nu kan jag blogga här igen och det känns som att komma hem. Jag är helt överlycklig för hur som helst så är det ändå här jag har känt att jag hör hemma. Jag.började ju min bloggresa här och vill så gärna vara kvar här.
Ett år sedan jag skaffade ny blogg och där kan man inte precis påstå att jag varit effektiv eller ens aktiv men nu känns allt annorlunda och jag hoppas att allt kommer att funka som det ska nu.
Jag kommer skriva ett inlägg för varje månad jag varit frånvarande och försöka minnas ( hur det ska gå till då jag inte kommer ihåg saker från igår ens).
Så här kommer en liten resumé sen 12 månader tillbaks.

Enjoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar