Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 8 november 2018

Juli 2018

Direkt efter vi kom hem från Helsingfors och EM resan så helgen efter så bröt nästan Emil foten s0 han blev sjukskriven och hoppade på kryckor i några veckor. Han blev hemma i några veckor med en ömmande fot och knä. Även att det hände när han skulle styla i skate parken med Kidsen 😂😂😂😂.

Någon dag senare hans skada så åkte vi ut till Emils mammas hus i delsbo och va där en helg. Jag åkte dock hem på kvällarna då min allergi för hund och häst plus att det va massa pollen ute gjorde mig dålig i andningen. Men barnen hade super kul och det va det som var tanken. Dom badade i poolen, i sjön , körde fyrhjuling och lekte. Vi grillade i hagel väder mitt i sommaren, vi satt på altanen när det åskade osv. super mysig hade vi det.

Kidsen åkte till sin pappa i två veckor och under den tiden  fyllde Emil 28 och det firades på Texas såklart.

Nettan nimili och Patrik kom upp från sthlm och vi käkade ute och åkte på nettans pappas grav dvs. Nathalie och cerines farfars grav och då passade jag på att plantera på Eriks grav oxå då dom ligger på samma kyrkogård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar