Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 8 november 2018

Oktober 2018

Oktober va en månad då mkt personligt hände som jag kanske lan prata om en annan gång men just nu väljer jag att behålla det för mig själv.
Mkt känslor och mkt rädsla och mkt av allting.

pojkarna byggde på sina kojor i skogen iaf och emil hjälpte dom att städa runt omkring från allt skräp som tyvärr ligger i skogen.

Jerry hade sin releasefest för sin nya låt "hälsingland" och det va grillning m.m men jag kom iväg så sent då det blev struligt hemma men jag kom iväg om så för en lite liten stund då jag va tvungen att åka hem och lägga Kidsen och mysa med dom en stund innan sängdags. Trevligt ändå, grattis för ännu en bra låt jerka👌

Vi bakade bullar.
Firade mixon på Texas.
Tog med cerine på en välbehövlig mamma- dotter stund på Kina restaurangen.

Vi bowlade.
Gjorde köttbullar och biffar.
Vi såg första snön lägga sig för att sen smälta bort.
Jag fick blommor av Emil  och allt annat va en enda röra runt mig.

Emil och cerine va piercing modeller och fick massa hål i kroppen. Emil tog ut sina utom en och cerine behöll alla sina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar