Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 8 november 2018

Juni - juli EM resan

Cerine tävlade i EM med hennes julle United lag och i år va EM i Finland. Vi Åkte tidigt en torsdags morgon med buss från Hudik till sthlm och Silja line terminalen. Åkte en stor färga på ett blåsigt hav till Helsingfors. Vi hade trevligt på båten och jag och Nathalie delade hytt med Linn och Cornelia..
Dom tävlande hade andra hytter och va placerade lagvis i dom......ja inte hela lagen i en hytt utan olika såklart.
Jag som är höjdrädd tyckte båten va i högsta laget men vi kom fram hela och levande👌.

Letade oss fram till hotellet där vi skulle spendera fyra nätter.
Checkade in och efter bara en timme så kom Emil som hade flygit dit efter jobbet i sthlm.
Vi åt och drack gott och följde med tjejerna då dom ville shoppa.
Tävlings dagen för cerines lag kom och dom gjorde helt otroligt ifrån sig. Dom kom 6:a om jag inte missminner mig helt och det är en stor bra vad att ha lyckats med. Så stolt. Tror dom va fjärde bästa nation eller nåt sånt.
Super kul och så lycklig dag.
Söndagen åkte Emil direkt efter tävlingen för han skulle jobba på måndagen så han flög tillbaks till sthlm själv. Modigt gjort av ngn som aldrig flugit förut.
Jag Linn och barnen hängde i hotell baren sista kvällen och njöt av mat och dryck som sig bör. Kommer ihåg att jag blev lite rund under fötterna den gången.

Måndagen flög vi hem till sthlm igen
Annso som en höjdrädd på en stol och som hade den katastrofala flygresan från Marocko färskt i minnet var inte bara lite nervös utan höll bokstavligen på att tuppa av. Tur det bara va en flygtur på en timme för det räckte gott för den gången. Allt gick super men jag va glad när vi landade att det va över.
Buss från sthlm till Hudiksvall så vi kom hem mitt i natten.
Härlig och oförglömlig resa och inte minst för cerine som tävlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar