Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 2 januari 2021

2021

Gott nytt år är lite sent att skriva men god fortsättning på er. Hoppas ni hade ett bra nyår. Mitt nyår blev inte som jag tänkte direkt, vaknade och hade känslan av att dra täcket över huvudet och bara sova bort dagen men ssen ringer Kim och petter och jag fick tydligen inte vara själv. Har mått lite halv tasskigt den senaste tiden så dom va väl lite oroliga å hur gulligt är inte det, sötisar! Så sagt och gjort så hade vi bestämt att vi skulle käka här och mysa på. Sen helt plötsligt så ramlar folk in och partyt va igång. Inte så jag hade tänkt men hade kul och det är väl det som är det viktigaste. Tog dock inte en enda bild från hela kvällen men kanske hade blivit så suddiga bilder oxå för den här lilla fröken va fortfarande full hela nyårsdagen oxå..................ops!!!

Men idag är det lördag och odningen återställd, städat och jag är varken full eller bakis. Tvättar gör jag oxå, fasiken va duktig jag är. En klapp på axeln. Är det en sak jag insett är att vi är för snåla med att berömma oss själva. 2021 ska jag ha mindre krav på mig själv, berömma mig själv och inse att man behöver inte altid vara på topp och att det är tillåtet att må dåligt, att be om hjälpp när man mår piss och att inte ytan behöver vara så putsad. Alla mår vi dåligt ibland och det är inget fel med det.

 Nu eller just idag mår jag bättre och jag hoppas det håller i sig men jag kan lika gärna vara däckad imorgon igen men nu ska vi ta tillvara på den här bra dagen till att börja med.  Barnen kommer hem ppå måndag och mitt mål är att iaf vara på benen och inte sova bort den veckan. Tack å lov är vi lediga till den 11 januari så jag hinner boosta upp mitt mående innan vi börjar jobba igen. 

Har ni några nyårs löften förresten? Jag tror inte på löften för det blir aldrig som man tänkt ändå så jag ger inga nyårs löften men däremot så jobbar jag med att bli en ännu bättre version av mig själv ständigt. Hade kunnat säga å  ha som löfte att jag ska träna mer, sluta röka igen m.m. men jag vet att ibland blir livet inte som man räknat med så dumt att ha nåt löfte som man sen ska ha dåligt samvete över eller ännu värre att gå på gymmet bara för att det var ett nyårs löfte och inte för att man vill. Näe jag ger inte nått nyårs löfte men har ni några löften? Hoppas ni klarar dom och lycka till!

 




 

 

 

Nu tänkte jag hänga tvätten och sen åka till en polare å hälsa på för att komma hemifrån lite och för att det va på tok för länge sen vi sågs.


 

 

 

 

 

 

 

 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar