Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 4 januari 2021

Måndag - Jävla gegg

 

 Första måndagen 2021, är rätt taggad på det här året. Är spänd på vad det har att erbjuda och vart det kommer ta mig som individ och oss som familj. 

Igår kväll kom barnen hem från Jonas. Saknar dom varje minut dom är borta men ibland är det skönt att få bara vara och kunna släppa lite av ansvaret, slippa känna sig tvungen att laga mat vilket jag hatar att göra när det är vardagsmat.  Ledig den här veckan oxå så ska ta med mig barnen till ngn backe.å grilla korv och åka skidor eller pulka. Jag har ett otroligt sug efter att åka längd skidor, vilket jag inte gjort på väldigt många år. Ska leta fram utrustningen någon dag och bege mig ut. Slutar väl med bruten lårbenshals eller nåt men vafan living on the edge va de va,  mooouuuuhahaha.

 Jag mår iaf bättre och bättre för varje dag som går rent känslomässigt men det har vart sjukt jobbigt och jag har aldrig någonsin mått som jag gjort nu men vafan det som inte dödar härdar och jag tycker att jag borde ha vart rätt härdad redan innan men det här är på en helt annan nivå, en helt annan kärlek osv. Svårt att beskriva men ni vet den där känslan att man har hittat "hem", när man har en sån dragningskraft till varandra att man inte kan vara ifrån varandra eller sluta tänka eller bry sig om den andra. Även fast man sårar varandra om och om igen så finns det inget som någonsin kommer att ändra synen eller känslorna för den andra. Man kommer aldrig ifrån varann hur gärna man än skulle önska det för att det är lättast så.  När man vet att ingen annan är något hot rent känslomässigt för det man har är unikt typ.  Man vet att man har hittat rätt, ibland går det bara inte så som det var tänkt helt elnkelt!!!  Guuuuuudddd va jag geggar djupt nu känner jag men typ så är det iaf i det här fallet. När tiden ifrån varandra är menad att läka såren för att man sen ska komma vidare. Igår låg jag och saknade hans trygga varma famn, hade kunnat gett allt för att få somna i hans famn men men vafan....

 Så där känner jag ofta men lika ofta känner jag att jag måste stå emot, vara stark som jag egentligen är. Jag vet vad och hur mkt jag är värd och borde kunna släppa lätt och gå vidare men ibland går det bara inte, antar det känns  mindre med tiden iaf.  Nåväl allt löser sig alltid på det sättet som är det bästa.  

Har ju glömt visa vad jag fick i julklapp i år:








Vad fick ni i julklapp???

Barnen fick massa fina saker och dom va så nöjda och det är ändå hela meningen med julen, att barnen är glada lyckliga och att man som familj får tid tillsammans. Jag lider mkt med alla som inte har ngn eller inte ens har ngt tak över huvudet och framför allt i år då många många fler än vanligt har sutit ensamma. Kan inte den här jävla kuk coronan ta sig i röven och dööööö ut bara. 

 






Nä hörrönini nu ska den här tanten ta sin älskade kärra och åka iväg en sväng å sen ska jag nog på gymmet och göra avv med lite energi som ja inte har men men ............

Moj moj....
 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar