Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 27 januari 2021

allt faller på plats

När man får lite prspektiv på saker och ting så inser man att allt händer för det bästa och att life goes on oavsett vad man tycker om saker och ting men till saken hör att just nu skulle jag inte vilja ändra något i mitt liv. Jag är rätt nöjd precis som det är just nu. Jag har allt jag/vi behöver. Tak över huvudet, mat på bordet, ett jobb att gå till, kläder på våra kroppar, en bil som är hel, vänner och kärlek. Jag är tacksam för hur stark man blir av varje motgång, jag är världens lyckligaste för att få vara mamma till just mina barn, jag är glad över framtiden och att jag har drömmar och mål med framtiden.

Jo en sak, att min kära dotter var hemma lite mer men men var sak har sin tid och antingen så kommer det framöver eller oxå får jag glädjas åt tiden hon var hemma typ. Ja en av mina stora tjejer har flyttat till sin kille och hon kommer inte hem mer än ngn gång iband för att hämta kläder eller nån sak och för att kramas med sina syskon. Just nu och en tid bakåt har vi inte riktigt kommit överens eller ens kunnat se varandra utan att åskmoln bildats, ja så ser det ut men jag är glad att hon är trygg med sin kille och att han finns där för henne. Finns ingen bättre för henne just nu. 

Onsdag idag och jag har jobbat och efter jobbet skjutsade  jag en kär vän ner på stan för att sen åka hem och lägga mig i sängen och här har jag legat sen dess. Har betalt räkningar och har ordnat lite pappers arbete här hemma. Har ätit middag i sängen och bara tagit det fett chill.

Igår låg jag i sängen hela dagen, jag behövde verkligen det oxå. Jag hade sån himla huvudvärk så jag såg fan stjärnor när jag blundade men vafan det blev bättre men dock inte helt bra så därav tillbringar jag även dagen idag i sängen. 

Kom på nyss att min kära son fyller år snart, vet inte alls vad han önskar sig men antar det har med gaming att göra. Typ en ny dator eller nåt sånt där super realistiskt när man precis betalt mer än 33.000 i räkningar :( mouhahah 

Har egentligen inget vettigt att säga just nu 


på återseende

 

 

 

 

 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar