Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 januari 2021

Film tips

 Guuud va duktig och aktiv jag har gått å blivit, kanske kommer bli en  trogen bloggare igen men men nu tar vi en dag i taget för att se vart mitt engagemang och lust för  mig/oss. 

Under den här corona perioden som är just nu för dom flesta i världen så måste användandet av alla streeming tjänster ökat lavinartat ju. Kan bara se på mitt egna tittande och jag äär nog inte ensam om att ha funnt tröst i filmen och seriernas värld. Fan va jag har kollat på olika serier och filmer, är egentligen inte något stort fan av serier för har inte tålamod att vänta å vänta för ett avsnitt i veckan Film har alltid vart att föredra men nu 2020 så har man liksom inte haft lika mkt att göra som annars så man har haft tiden att kolla på serier och vissa gånger så har ett nytt avsnitt av en bra serie vart den enda höjdpunkten den vecka. Så jag tänkte jag kunde få era serie och film tips så ska ni få några av mig. 

Netflix serier:

Riverdal, Bron, La casa de Papel, Orphan Black, Bonus familjen, Girl boss, Good girls, ragnar rök, iron fist, queen of the south

Netflix filmer:

The ritual, Circle, The I-land, Vågen, Expedition happiness, XoXo, The autospy of jane doe, Ali G in tha house, The dictator, Hålet

Cmore serier:

Top dog, Bröllop begravning och dop, Maria Wern, Fartbliinda, Farang, Finaste familjen, Torpederna, The nest, 

Viaplay Serier:

Älska mig, Sons of anarchy, innan vi dör, rig 45, absentia, heder, lyckoviken

HBO: 

Björnstad

 Så hit me med era bästa tips. Nu ska annso åka en sväng men va rädd om varandra å take care 

 

 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar