Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 februari 2012

jag vann



Jag är lycligt lottad jag, loggade in på en mail och såg där att jag vunnit ett bärsele.  Barnsemester.se har så bra tävlingar för oss som har barn och dessutom en massa tips på resor världen över.  Jag har varje år sen några år tillbaks köpt deras kort. Kortet ger dig massor av rabatter och förmåner under året på allt från inredning till hotell m.m


Så dagen för min del kommer att tillbringas på jobbet lr hemma, märks efter jag fått upp alla barn vart det slutar.

Iaf så har vi planerat att med jobbet dra iväg på himlabadet under sportlovet med alla barn.

Vad ska ni göra på sportlovet?

Vi ska även på hoppkuddeland under veckan så barnen får leka av sig ordentligt.

Har man Barnsemester kortet får man dessutom halva priset på dagsentre'n på hoppkuddeland. Ist för att pynta 140 kronor per barn så blir det 70 kr och har man ett gäng så gör det ganska stor skillnad. Kortet kostar 99kr för ett år och redan på sportlovet har man tjänat in dom pengarna. Finns även bara ett årsmärke att köpa om man redan har ett kort och för märket betalar man endast 49kr.

Nu vart det här inlägget värsta reklamen ju men se det som ett tips.


Annars har det inte hänt ngt speciellt faktiskt.  Barnen har varit halvkrassliga från å till och jag har haft feber var och varannan dag i tre veckor nu. Ska uppsöka läkaren om jag inte är bättre idag.


Näe gott folk ni får ha en bra dag för nu kallar plikten.

Have a Nice day!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar