Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 11 februari 2012

Jahopp

Nu var det några dagar sedan igen.  Här är allt bra och som det ska, hur är det med er?
Veckan har bestått av jobb och massa möten och besök som vanligt.  Var till läkaren med nathalie som hade lite klåda på kroppen som hade hållt i sig i några dagar men som tur var så verkade det inte vara något farligt..................förmodligen att hon har blivit kall lr oxå en liten allergisk reaktion av något. Det har gått över nu iaf.
Även att hon var till tandis samma dag och där gick allt fin fint.
Jag har varit till läkaren med min axel men som vanligt så kunde dom inte göra så mkt då det är en muskel/ ledinflamation (lika som jag har fått i båda knäna). Salvan jag fick sist ska jag fortätta att smörja med men än så länge har den inte hjälpt speciellt mkt.  Det dom kunde göra var att ge mig en kortison spruta men njaaa det tror jag väl ändå inte att dom ska få göra.  Kan nog härda ut lite till.

Tränat har jag gjort men lungt.
Barnen har varit magsjuka tillåfrån men nu verkar allt ha lagt sig iaf och tur är väl det.  Usch inte lätt att vara liten och ha ont ju!!!!

Just nu sitter jag i köket med min lilla dator och har precis gjort en inköpslista på nätet av möbler och div saker som ska inhandlas snart.  Innan det så myste vi i soffan framför Megamind.  Den filmen var faktiskt bra och alla barn utom Vincent som hade full fokus på att köra radiostyrda bilar i vardagsrummet satt stilla och kollade hela filmen....................det är ett bra omdömme kan jag säga!!!

Snart väntar en dusch och sen ska lägga mig och bara mysa ner mig under täcket en stund innan jag hoppas på att john blund dyker upp och tarmig till sitt underbara land.

Imorgon är det dags för veckostädning...............fy f-n.  Sen är det lite gympa som gäller.


Ha nu en fortsatt trevlig kväll och ta handom varandra!!!!

Har använt mig av googles översättning och den är ju inte den bästa men det får ni stå ut med!!!





--------------------------------------------------------------------------------------


Now it was a few days ago again. Here is all well and properly, what about you?

The week consisted of work and lot of meetings and visits as usual. Was the doctor with Nathalie had a little itch on the body that had kept itself in a few days but luckily it seemed to be somewhat dangerous .................. probably she has become cold lr oxå a small allergic reaction to something. It has been over now anyway.

While she was at tandis same day and where everything went fine fine.

I've been to the doctor with my shoulder, but as usual they could not do as mkt as it is a muscle / ledinflamation (as I have received in both knees). The ointment I got last thing I fortätta to lubricate but so far it has not helped especially mkt. All they could do was give me a cortisone shot but njaaa I think that surely can not they be allowed to do. Will probably hold out a little more.



Workouts have I done but calm.

The kids have been sick stomach tillåfrån but now everything seems to have subsided though and fortunately so. Yikes not easy being small and having pains are!!



Right now I'm in the kitchen with my little computer and just made a shopping list online of furniture and misc items to be purchased soon. Before such mystery we are on the couch in front of Megamind. The movie was really good and all the children except Vincent who had full focus on running the radio-controlled cars in the living room sat quietly and watched the whole movie .................... there is a good review score, I can say!



Soon the wait a shower and then would lie down and just cuddle me down under the covers for a while before I hope to john wink shows up and tarmig to their wonderful country.



Tomorrow it's time for the weekly cleaning ............... fy fn. Then it's a little gym that apply.





Have a continued nice evening and take handom each other!!



Have used google translation and it's not the best but you'll have to put up with!

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar