Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 2 februari 2012

Idag dårå

Åh vilken dag.  Ett barn hemma med magsjuka, två hemma som har varit mervildän tam dvs. helt friska och ett som vägrade att missa badet så hon vägrade att vara hemma så hon fick gå ändå!!!!
Så vad har vi haft för oss då??
Jovi har myst, kollat på bolibompa och sen så har jag flyttat garderob och rensat ut mina kläder så nu har jag några säckar som jag tänkte åka nerpå dakapo med eller kanske skicka till natthärbärget då jag även rensade ut bland lakan, påslakan och badlakan.
Inga kläder kvar  nästan känns det som men ändå så är den lilla WIC överfull.  Äh  ska snart iväg på en shoppingresa med dom två äldsta kidsen så får väl ta igen det jag gjorde mig av med idag dårå................lr snart å snart förresten,blir väl fram till våren så vi får fint väder och även kan njuta av det under vår lilla weekend.

Träning igår blev det iaf.  Sen så har jag snappat upp att dom har startat upp ett gym i närheten så nu ska jag skippa all styrka hemma och gå iväg å göra det ,med.

Näe nu ska´jag faktiskt göra kvällsfika till mina små kids!!!!


see ya


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar