Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 8 maj 2012

godmorgon

Åh vilken underbar dag det här ser ut att bli, solen skiner och fåglarna kvittrar. Man kan nästan tro att det är sommar, fast det tror jag inte än inte. . . . . . Har redan gått på den niten i år och dagen efter låg det snö på marken så numer är jag lite försiktigare med vad jag tror. Men hoppet finns ju


Ska snart hoppa upp och få liv i Kidsen, idag är det skola för cerine och dagis för Filippa och Vincent. Nathalie och jag ska in till tandis och sen skynda hem för då har lilla jag utvecklingssamtal på skolan med cerine.

Tror det är massvis med pollen ute för min lilla näsa är täpptast i byggden tror jag bestämt. Aja tur det finns bot mot det.


Hockey igår såklart.  Sverige vann ju mot Danmark om ngn skulle ha missat det, bra där grabbar. Själv så stör jag mig på hockey rinken mest men men det blir väl så, miljöskadad kanske man kan kalla det.


Nä gott folk nu hör jag min Lilleman så nu har jag inte tid med er.

Ha en bra dag


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar