Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 5 maj 2012

Så vad gör man en vanlig regnig lördag som denna?

Har byggt tågbana med Filippa och Vincent, duschat, plockat och gjort en plåt med smörgåstårta.


Funderar på vad man ska se för film med Kidsen ikväll,ngn som har bra tips?

Jonas sitter och kollar efter lego på nätet "till Vincent" som det så fint heter. I själva verket så är det han som bygger och river och bygger om medans Kidsen försöker hjälpa till så gott dom kan.


Vilket skit väder vi har appropå ingenting,  i maj ska det ju vara soligt som tusan och man klär av sig för mkt och blir förkyld som sen håller i sig hela sommaren.  Regn och snöblandat regn vad är det för maj väder, nä alla vädergudar får bakläxa av mig detta år. Hoppas sommaren blir bra och inte regnar bort som den svenska sommaren har en tendens att göra.


Loui mår alldeles prima i magen och sparkar allt vad han kan. Mysigt men jag börjar bli fläskigt less på att vara gravid nu. Inga kläder passar och varken byxor lr kjolar går över låren.  Det är väl för fan inte låren jag är gravid i lr?  Jag vill att min kropp ska vara som den alltid varit och känslan av att bara kunna träna skulle få mig att bli överväldigad.

Men men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.  Åh lilla Loui så klart längtar vi efter så himla mkt. Ska bli så underbart att ha en liten liten bebis å snusa på. Se hur han växer upp och sen blir en stor kille.

Vincent han tror han är lika stor som sina store systrar och blir riktigt förbannad när han inte får göra saker som dom gör, skära frukt, gå på affären själv utan mamma ja såna saker.  Gulliga lilla skit unge är just vad han är.


Nä nu ska jag sluta babbla här och gå och kika vad Kidsen gör.


Trevlig helg på er


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar