Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 maj 2012

sjukvården suger

Asså guuud va den här jävla sjukvården i detta land suger.

Har kontaktat både mitt hjärta och hälsocentralen idag Ang en nära anhörig som ev har en allvarlig sjukdom.

På mitt hjärta sa fick denna en tid nästa vecka och på hälsocentralen så frågade dom om dom skulle ställa denna i kölistan men det kunde ta tre fyra veckor innan en tid var tillgänglig.


Skulle det nu vara så att denna insjuknar lr att det blir värre så kommer jag att stämma skiten ur dom ansvariga.  Har man en förkylning så får man komma samma jävla dag men misstänker man att man har en allvarlig sjukdom så kan man gott vänta.

Jävla skit vård.


Ska ringa Gävle men nyss när jag ringde så kunde dom inte ställa flera i kö idag så dom bad en att ringa upp lr återkomma nästkommande vardag.  Ska prova tills dom stänger ja.

Dagarna innan läkartiden är oändligt långa och man går med en klump i magen hela hela tiden.

Oron för vad som kan hända kan ju få en att gå under bara det.


Jaja nu har jag fått beklaga mig lite iaf.


Ha nu en bra dag allesammans


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar