Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 15 oktober 2012

Miss ya

Ja men nu så ligger man i sängen men dock inte alls för natten. Ska upp å hänga tvätt, plocka ur disken och ge lilleman en flaska till innan det finaly är min tur att säga godnatt.

Sen vi kom hem har jag verkligen inte gjort många knop, har mest legat och beklagat mig över hur jävla trött jag är.
Har även kikat på lite julklappar till kidsen men det är ju så himla mkt dom vill ha eller näe kanske är bättre å vara ärlig, mkt jag vill att dom ska ha!!!
Dom ska nya morgonrockar med hello kitty och cars (fast dom aldrig använder det) tex...............osv.

Nu när jag  ligger i sängen och det faktiskt är ganska tyst här hemma så inser jag att det spöregnar ute, låter super mysigt. Synd bara att det ligger en hel liten söt loui mellan mig och J annars hade det varit mysigt värre ju................!!!

Näe nu ska jag inte skriva nå mer skit då jag ändå inte har nå vettigt att skriva.



Miss ya !


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar