Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 10 maj 2011

Dagen efter måndag

Ja precis som ni kanske kan räkna ut så är det tisdag idag.  Denna tisdag betyder för oss BVC besök med både Vincent och Filippa.  Filippa ska på 4års kontrollen som hon inte hunnit med ännu.  Vincent ska kolla vikt och längd.
Sen snabbt hem för på en timme har jag två viktiga saker att göra. BVC först och sen utvecklingssamtal med Nathalie.  Ja huvvalligen va stressigt det kommer bli.

Just nu så sover Vincent middag och filippa som är hemma idag är ute på gården och leker.
Ska göra henne sällskap snart.  var ju tvungen att kika på trevliga kort från Mammablogg galan 2011 som jag dessvärre missade.  Åh nästa år ska även jag finnas på plats. 
Mirka vann två kategorier, inte så oväntat men blev däremot förvånad då inteMadde vann ngn kategori.................Grattis alla ni som vann era kategorier iaf.


Igår var detdagsför HOCKEY igen.  SVERIGE-KANADA.  Kanada vann dock med 3-2.  Tror inte sverige gav så mkt efter 3-2 målet då jag antar att dom kände att det kvittade. Sverige vill inte möta ryssland nu. Skrämmande att man inte ger allt på en match men som sagt det kan kanske vara bra att vara taktisk ibland oxå.

Vid halv elva igår kväll kom jag på den briljanta iden att jag skulle plantera om blommor (inomhus) så det höll jag på med till mitt i natta.  Sen var det bara att dammsuga en massa då det var blomjord överallt.
Men fint blev det!!  Tack snälla syster för alla fina blommor.

Näe nu väntas mys ute i solen med Fillan innan stress timmarna börjar!!!

På återseende!!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar