Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 7 juni 2013

Ja men va fan

Ja men va fan va enkelt det va att laga kameran på mobilen helt plötsligt.
Fick ju en ny på mors dag och råkade tappa den i stengolvet två dagar efter å då slutade en av kamerorna att fingera, eller den funkade men det gick bara knäppa mot sig.  Försökte noll ställa å dona på men inget funkade. Idag skulle jag ringa och hade av en slump kommit åt mobilen så kameran stod på, å den funkade.  Haha fy fan va jag  blev glad!
Så nu har jag lite kort från skateparken att visa er.

Dagen började IAF med strålande sol och lekparken  hägrade, vi skulle bara gå förbi skateparken och kolla på Nathalie när hon åkte lite.  Haha vilket skämt. Vi blev kvar där och efter ett tag var jag tvungen att gå hem pga en skrikig unge som tyckte det va för varmt ute. Asså när ska ungen bara vara nöjd?  Näerå så farligt mkt skriker han inte men mer än vad han brukar så . ...........

Filippa drog iväg före som vanligt och inte fan va hon hemma heller då vi kom hem, ringde på jobbet och kollade om hon var där men icke sa Nicke.
Nähä, jag blir så jävla less på att hon drar och på att det bara en jag som ska skälla å tjata hela tiden så jag letade inte ens efter henne, hade mina aningar om att hon befann sig i borgarparken och lekte och därifrån hittar hon ju hem eller rättare sagt hon hittar hem överallt i stan ifrån. 
Nathalie hade varit förbi borgar parken då hon åkte hem från skate parken och hade där sett Filippa i full färd att leka pirat med några kompisar hon hunnit med att skaffa sig. Ja va gör man?  Drar aldrig era barn?
Har försökt hota, muta, prata, förklara men inte ett skit hjälper.

Nu på kvällen var både Nathalie och Cerine borta, Cerine har varit hos en polare hela dagen då dom skulle fixa sig inför klassfesten som dom hade ikväll och Nathalie träffade ebba i skate parken och ska sova över där. Ja iaf så tänkte vi att vi går till borgar parken innan barnen ska sova å vet ni vad ungen gör där då, jo hon stoppar sand i håret, munnen, ögonen på Vincent som kommer gråtandes så klart. Asså jävla busunge. Åh jag blev så les på att J aldrig säger till henne utan bara " men fy Filippa" vafan fattar karljäveln inte att det inte hjälper att bara fakta med henne. Slutade med att jag sa att jag skulle flytta ifrån han å att han får ha hela vårdnaden själv............ då har det gått långt men det kändes så just i det ögonblicket, dock skulle jag aldrig överge eller ge upp mitt barn så lätt utan det var ju mer något ja bara sa i all ilska.

Nu är allt frid å fröjd igen och Vincent Filippa och loui sover medans Cerine kollar fotboll i hennes rum och jag sitter själv i soffan och bara njuter av lugnet.

Tog ner sängen idag oxar som från början va träfärgad men som jag efter lite färg har förvandlat vit. Blev rätt nöjd men det kommer kännas mer rätt när vi bytt rum å fått ordning i alla rum som ska bytas, flyttas å ändras.
Nästa projekt är en byrå jag ska få från mamma som jag är så kär i, en gammal med stora djupa lådor. Nu gul men kommer sluta i vit skrud den me.
Ska börja slipa den imorgon så fort den kommer hit så den hinner bli klar innan vi ska byta rum å dona.  Har ju tänkt att vi ska fixa Nathalie och Cerines rum då dom är borta så det blir en liten överraskning.
Lord vilket jobb der kommer att bli.

Näe  nu ska jag kolla färdigt på saw fyra eller fem eller vilken i raden de e.

Ha nu en fortsatt bra fredas kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar