Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 21 september 2012

Jävla förkylning å aldrig ge med sig. Halsen blir värre, hostan och huvudvärken likaså. Jag är less på det här nu ju och jag är super rädd att jag smittas Lilleman x. Han har blivit lite täppt och hostar till nångång ibland men så länge han inte har feber och mår allmänt dåligt så är jag glad.

Idag blir det en innedag igen för att försöka kurrera mig oss. Igår gick jag på dagis med Filippa och sen in till bvc, jag trodde att lite friskluft kanske skulle vara bra efter sisådär en vecka inomhus men idag känns halsen som grövsta sandpapperet så fy tusan men skönt var det att komma ut lite.


Här hemma är det trist som tusan iaf, har redan packat ner alla tavlor nästan och det mesta i inredningsdetaljväg så lite kalt kan man lugnt säga att det är här. En månad kvar sen så drar vi iväg från näsviken in till stan, både kul och trist. Vi har ju bott här ett tag och jag trivs som fisken men dock är det mer praktiskt att bo i stan igen.

En femma kommer vi tränga ihop oss i så det blir lite skillnad men men det blir nog fin fint!

Näe nu är Loui ledsen så bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar