Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 6 oktober 2013

Natur program

När karln får bestämma blir det natur program på tv:n mitt i natta. Hade fan varit så mkt intressantare med vad som helst annat men men smaken e som baken å de e väl de som gör oss alla unika. 
Själv tar jag nog å läser min älskade bok innan mina ögonlock ger upp för denna dag. 
Skulle inte göra så mkt idag men har iaf hunnit med att rensa ut kläder så nu får jag nästan plats i FYRA garderober. Trodde de var tre men hade glömt att jag hade kläder i en i nathalies rum oxå. 
Har så mkt kläder men använder samma samma trasor, varför gör man så?!
Från och med nu ska jag ha köpstop på kläder till mig själv. Har faktiskt inte köpt nå kläder heller på länge men tydlige så behövs det inte heller så. Bara sånt som jag verkligen kommer att ha blir det från och med nu!

Har oxå tvättat i tvättstugan ikväll. Blev nog åtta maskiner idag igen men nu är även det klart snart. 
Har slängt in en maskin här inne så den ska hängas, hatar att ja tvätt inne i lägenheten. 
Sandra, Ebba och Alvin kom förbi idag och kidsen lekte så bra så, kusiner är väl mysigt när dom är i typ samma ålder. Jag växte ju mer eller mindre upp med en av Mina kusiner, Lindha. Fan va mkt tok, kul å skojsigheter vi har upplevt. Nu bor hon i Sätrabrunn med sin sambo och deras två barn. Saknar att ha henne nära men är rätt van efter en massa år med en massa mil ifrån varandra. 


Även att jag vet en femma som blir ledig snart, mitt i stan! Hojta om ni är intresserade!  Den första november eller första december blir isf inflyttning. 

Imorgon blir det plugg, städning, nagel fix  för på måndag pluggar jag igen. Yiiippiiiie! 


Nä nu bok som gäller, väntar på att Bokia får in Petters nya bok för den kommer bli väl läst har jag en känsla av. Har ni inte besökt hans nyöppnade hak på Hornstull i Sthlm så gör det. KÄK heter det å dom gör godaste burgarna som finns. Har ni tur träffar ni även på mannen själv där!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar