Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 8 november 2013

Jag har gjort det omöjliga

vet ni vad jag har lyckats med, Jo jag har ju som ni kanske vet druckit typ två liter cola varje dag i typ femton år. Nu fick jag av min lärare veta att det var en sisådär 1,100000 sockerbitar per år (över en miljon sockerbitar på ett år).  Så jag slutade, japp jag har varit utan cola sen i måndags om man bortser från två klunkar.  Än är jag inte riktigt i mål men håll i hatten för snart så.
Även att jag äter mindre godis än jag gjorde innan.  fan vad jag är duktig.

Och på det så hade vi tenta på två kapitel idag och jag fick alla rätt, ja jag har ju fått det förut också men den här gången så trodde jag verkligen inte att jag skulle få det. 
Jag gläds iaf fst det vart så uppenbart att inte alla gör det.

Blir så trött på människor som bara tar å tar energi å aldrig ger något tillbaks.  vem fan tror dom att dom e liksom, haha jag skrattar bara!!!!  Hade det varit för tio år sedan hade jag kanske agerat annorlunda men nu så känns det som om jag inte hade kunnat brytt mig mindre om jag ska vara ärlig.
Man mognar med åren!!!!

Skolan e super iaf.   Jag trivs och älskar ju att lära mig nya och gamla saker igen.  Snart dags för medicin kursen och jag ser framemot det så mkt.   Kommer bli super

Kidsen ser man knappt till nästan,  Kommer hem vid kvart i fem å då är det mat och sen är det nästan sängen som gäller för dom.  Har alla det såhär? Jag är inte van det iaf.  Jag som alltid brukar ha mina kids omkring mig å absolut inte vara borta från dom typ nio timmar varje dag iaf, men men det får gå!!!
Snart jul och mina älskade önskar sig julklappar i massor som vanligt.  Har inte köpt så mkt än men det är inte jul än heller så det ska nog hinnas med.  Tänkte ta med mig kära mamma upp till Sundsvall och kika där.


Näe nu ska jag njuta av en härlig helg med hela familjen samlad och mysa och införskaffa mig lite ny energi inför kommande vecka.




Puss påer



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar