Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 1 april 2011

Första april

Första april idag.
Har ni dragit några roliga jokes idag då å lurat någon riktigt mycke´????

Jag har inte ens tänkt på att det varit Första april förrens nyss då jag kollade i kalendern ang ett möte.

Vi går mot härliga tider nu.  Synd att det inte varar för vigt bara.  Jonas vill flytta utomlands för han börjar redan se slutet på sommaren.  Usch så han tänker den mannen.  Vi måste ju få njuta av sommaren först tycker ju jag då!!!

Tack för superbra tips ang.  Legoland.  Kommer troligtvis bli att vi drar dit å mixar ihop det med lite tivoli m.m.   Tack tack!!!!

Åh jag kan ju känna mig lite stressad just den här årstiden.  Man ska hinna så mkt.  Plantera blommor som sedan ska ner i rabatten, planera semestern, se till att barnen har alla sommarkläder dom kan komma att behöva, fixa med bröllpsdag m.m  Mitt i all vanlig varda´s stress.  Fan inte konstigt man blir sjukskriven så som jag håller på ju. 
Måste kanske lära mig slappna av å släppa kontrollen över såna här praktiska saker.  Fast å andra sidan så måste jag ha mkt att dona med för att må bra. 
Funderar på om man kanske ska starta eget.  Kom med en superaffärside häromkvällen men vet inte om Jonas var lika entusiastisk som jag. 


Have a nice afternoon så hörs vi ikväll!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar