Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 16 januari 2012

Monday again

Idag har det varit full fart igen, så skönt med varda tycker jag då förstås.
Började dagen med att försova mig men men inge ovanligt för den här mamman de inte.
Tog det lungt och ringde läkaren då Nathalie hade ont i magen och jag ansåg att någon skulle kolla på det.  Började i förrgår men har kommit och gått till å från.  Imorse var hon hängig och låg på golvet å grät å då äre inge bra med min prinsessa. 
Fick tid tio i elva.. Hade ett annat möte tio som jag fick ringa och avboka i sista sekunden.

Åkte in och läkaren klämde å kände lite överallt påna.   Tog prover och hon hade lite förhöjd sänka men ingen feber.  Urinprov skulle också lämnas men inte var lillgumman kissnödig då inte så vi åkte på mitt kära jobb en sväng och hälsade på under tiden tills hon kunde kissa. 
Kissa gjorde hon och proverna vart kompletta.  Urinet visade dock nåt konstigt men inte så konstigt att han trodde det var nåt allvarligt................tur det iaf.
Hade hon inte blivit bra inom dom närmsta dagarna så skulle vi tillbaks, ja likaså om hon blir sämre såklart.


Kom slutligen hem efter mer än halva dagen gått. Jag som hade tänkt vila och fixa tvätt innan resten av min barnaskara kom hem.  Hann vila lite då jag total deckade så fort jag kom innanför dörren.
Gjorde käk och sen begav jag mig upp på ett aerobicspass.  Gick rätt bra med knäet men vissa rörelser å hopp går lite sämre men jag gör så gott ja kan iaf.

Nu är det sängen som väntar......................väntar å väntar............ligger sen nån timme men har hållt mig vaken so far!!!


Imorgon är det dags för lite jobb och ett möte på eftermiddan.  Sen hem för att ev röja upp här hemmaa.  ser ut som ett mess hela huset just nu.  Aja det som inte hinns imorgon får göras en annan dag är mitt nya motto.......vilket ju är bra för mig då jag har haft en väldig kärlek till sstädning innan.  Som värsta uppenbarelsen så insåg jag att det är skit tråkigt med städning och att det faktiskt finns folk som gör det åt en om maan bara pröjsar................ Dock inget jag har provat ännu då jagg verkligen inte gillar tanken på främmande människor i mitt hus, tål att tänkas på!!!!

Nu ska jag boka in lite resor ner till sthlm med tjejerna och sen hoppas jag att jag får en date med John Blund.




Sweet Dreams !!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar