Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 8 oktober 2014

Mina kvällar numer

Ja såhär ser mina kvällar ut numera. Mysigt men det spritter i kroppen på mig å jag vill träna men bara å inse att det inte e min tid för det just nu. Igår var jag iväg på gymmet på ett afropass men efter en halvtimme så fick jag avbryta och gå hem för mitt hjärta mådde inte så bra, fick lite ont och hade jordens hjärtklappning. När fan ska jag bli frisk egentligen?
Nåja jag ska inte gnälla för det finns så många därute som har det så mkt värre än mig.
Skolan har börjat och med det två nya ämnen, rätt kul men slitsamt känner ja å jag längtar tills vi slutar om två månader. Ska vara hemma några dagar och mysa med Kidsen bara, slippa alla måsten och bara mysa. Sen ska jag jobba då mkt jag bara kan p får.

Imorgon bitti ska jag kolla sockret så jag måste vara fastande efter klocka  tio ikväll så snart ska jag hämta hit lite gotta. Skulle vara min död ta mig fan om jag har diabetes ju, socker torsken själv liksom.
Men skulle vara rätt skönt med ett svar på tio års undrande om vad jag lider av....!?
Det är rätt konstigt att under alla åt och undersökningar så har ingen läkare tagit ett enkelt simpelt socker på mig utan det ska man liksom måsta be om Själv.

Idag har det öst ner regn så imorgon stannar jag hemma från skolan så pojkarna slipper gå ut och dessutom så har dom ordinarie personalen utbildning så då väljer jag att plugga hemma ist.

Nu ska jag hämta Loui som vaknat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar