Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 12 juli 2009

3veckor och 6 dagar kvar.......

Söndag igen och sista dagen på den här veckan. Tur man inte ska jobba nästa vecka!!!

Tänk att det är mindre än en månad innan vi står i kyrkan och säger "JA" till varandra (förhoppningsvis). Nervositeten börjar redan komma på allvar. Kommer att bli skit skoj och spännande. Allt kommer ju att bli som vanligt efteråt men det är ändå ett nytt kapitel i våra liv.
Alla dessa förberedelser. Allt ska ju fixas och vara klart. Kul men jobbigt på samma gång. Ibland så har man bara lust att ringa till alla å säga " näe tyvärr så blir det ingen fest efteråt utan vi äter en bit tårta bara" men samtidigt vill man inte det. Vi vill ju att det ska vara allt som det brukar vara på ett bröllop. Champange, För-varm-efterrätt och tårta. Sen ska det vara band och bar och massa sånt. Ja kommer nog bli bra när vi väl är där.
Ska till festlokalen idag igen och kolla lite på sånt vi inte hade i tanken sist vi var där.

Även att vi ska iväg till Carro och gratta henne på hennes födelsedag. Vet inte vad man ger en 15åring idag så det kan ju bli något så tråkigt som pengar.

Imorgon ska jag iväg till frisören för att kolla olika uppsättningar och sånt. Sen skulle jag ha tagit ett blodprov igen men får se om jag hinner det imorgon.
På tisdag har vi möte med prästen. Ska bli kul!!!
På torsdag ska vi på ultraljud igen och kolla så att allt är bra med bebisen. Dom gav mig en tid för återkoll sist jag ar där. Är säkert bara bra med den lille. Hoppas iallafall.


Nä nu ska jag ta telefonen.


Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar