Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 16 november 2012

Har precis haft min syster Gunilla och hennes mamma på besök, ja vi är egentligen halv syskon men jag har inga halv syskon utan jag säger bara syskon då jag tycker att det låter sa duktiga med halvsyskon.

Hon bor i Sundsvall och trots att det inte är alltför långt borta så ses vi alltför sällan. Tack för titten!


Loui börjar dessvärre bli sjuk han oxå så jag hoppas det inte utvecklas till streptokocker för det vore inte alls bra ju.

Tack å lov kommer Jonas snart hem och hjälper mig med allt å alla.


Funderar om jag ska ta han till läkaren idag nu lr avvakta tills måndag om han inte blir bättre.

Hur farligt är det om en 10 veckors får streptokocker?


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar