Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 4 maj 2015

Less less less

Asså jag är så less just nu, min träning går inge bra men jag tror att det beror på att jag inte haft en vilodag på snart två veckor. Den senaste tiden har jag mest ägnat mig åt fit campen och kört cardio för att bränna lite mer fett å få känna svetten lacka lite extra, när man inte underhålller musklerna vad händer då??? Jo dom sinar och försvinner eller man tappar iaf viss styrka i dom så idag tänkte jag underhålla och försöka börja om på nytt å bygga upp dom små men då börjar jag må fett illa på gymet så jag fick sätta mig i omklädningsrummet och vila en stund.  Har aldrig gått så dåligt under ett pass som idag och jag vet inte vad det kan bero på, skulle behövt vila lite men iorgon har jag två pass med fitcampen att coacha massa människor.  På onsdag har jag ett pass med fitcampen med på torsdag vet jag att då kommer jag inte ens hinna med ngn träning så jag får väl hålla ut tills dess och ha torsdag som min vilodag.
Maten ska vi inte ens nämna då jag inte ens börjat äta nyttigt å bra vilket jag behöver om jag vill ha dom resultat som jag eftersträvar. Näe fy mig, jag måste ta tag i det här snart men först lite vila och återhämtning innan jag satsar för fulla muggar igen.  Jag är fan tunnare än vad jag varit på länge å ändå väger jag mer än vad jag någonsin gjort förut om man bortser från dom fem graviditeterna som jag har genomgått fullt ut :)
Jag har alltid tränat och hållt på med nåt men för mindre än ett år sedan så svimmade jag på jobbet och läkarna trodde först att det var hjärtat å sen massa annat för att före jul avsluta med att dom trodde jag hade en hjärntumör och sa rätt ut att det kan ju vara en hjärntumör som håller på å spränger hjärnan på dig då jag hade konstant huvudvärk.  Från sommaren då jag svimmade och fram till julen så tränade jag inte nåt utan fastnade i soffan med godis och chips varje dag. När jag fick reda på att jag inte hade en hjärntumör efter röntgen så tog jag tag i saken å bröjade träna igen, så tacksam över att jag inte hade någon allvarlig sjukdom men samtidigt bitter över att det skulle ta sån tid för dom att uteslluta. 
Däremot har jag halva livet, sen jag fick barn haft värk i nacke och axlar i perioder.  Perioderna kommer lite hur som helst och jag känner mig febrig och jag känner att det är nåt i min kropp som inte ska vara där. Jag har sökt för det flera gånger och dom har tagit blodprover (peppar peppar) men inte hittat ngt. Dom har kollat att jag inte har mammas sjukdom så jag lider väl av fibromyalgi (som syrran) eller nåt annat skit. Glad så länge jag slipper värken och jag tror nästan att jag blir bättre av träning men vågar inte hoppas.
 
 
 
Nä nu ska jag hoppa in i en dusch och hoppas att jag får sova hela natten utan att vakna av pigga glada men sjuka kids :)
 
ps. man skulle nästan kunna tro att jag är sponsrad av better bodies :)
 
take care  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar