Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 12 maj 2015

Samlat skit

Hemma från Stockholm och de e på två sätt de där att komma hem, jag har saknat mina kids men de känns som hemma därnere ju :(.

Iaf så har det hunnits med att köa till Veronica Maggio i tre timmar å de värsta är att jag gav upp femtio meter till entréen men hon spelade liksom bara en låt till så jag ansåg det som meningslöst å drog på Mange Hellberg ist å ångrar det inte ett skit. Han e kung!!!!
Besökte fitnessgalan två dagar med allt vad det innebär, massor av snygga vältränade boys men nja ja e inte typen som springer efter nån bara för kroppens skull, har haft vältränade män men oxå män med lite mage å för min del kvittar det faktiskt!!!!!!!
Va på tough viking i Hagaparken!!!!!
Va på nån hemma fest,  va på krogen (sture) å såklart träffade jag min älskade lillasyster.!!!!!!!

Blir hemma några dagar nu å sen ner igen!!!!
Igår va jag och grabbarna bara hemma, myste å gosade! Jag traskade upp på sjukan å hälsade på Keith, lämna de lite Cola å godis till honom!!!!
Idag har jag å grabbsen varit hemma å när J kom å tog Kidsen gick jag upp till Keith å tog med ännu mer godis, choklad å Cola. Blommor äre ingen idé å ta med då man ändå inte får ha det På rummet!.
Ser fram emot att gå upp dit imorgon igen, va har man inte vänner till liksom??!!  Klart jag kommer, skulle gå i döden för den mannen :).

Ikväll hade vi utscanning på fitcampen å har nu avslutat ännu en fitcamp.  Nästa drar igång om två veckor!! 
Har inte tränat på en hel vecka men har inre känt mig helt kry heller sen jag kom hem. Känner mig seg som fasiken å Mona knän e paj. Så fort jag böjer knäna värker det som bara det i båda så vi får väl se vart det för mig,  tänkte försöka imorgon eller på torsdag med att köra på igen men vilar hellre en dag för mkt än en för lite :).

Nä nu ska jag sova :).
Sleep tight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar