Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 8 maj 2015

Gårdagen sthlm

Drog till sthlm igår för några dagars mys.
Kom ner på tidiga eftermiddagen och tog ett halvtimmes pass på löpbandet i pw fart men guuuuud så svettig jag blev då de va typ 30 grader i gymet.
Duschade å gjorde mig klar,mötte upp en gamla vän vid slussen å skulle kika på Veronica maggio men efter tre timmars kö så gav jag upp och åkte in på Sturehof å kikade på Mange Hellberg å det ångrar jag inte för jag älskar den herren och det han gör!!!!! Fick en härligt svettig kram av en härligt svettig Mange å sen drog vi hem.  Nu är klockan 6.40 och här är det bara jag kvar då jobbet kallade.

Idag blir det fitnessgalan för min del, lite träning ska vi nog oxå få in och maaaaat!!!! Hungrig ja, måste snart äta frulle känner ja :).

Hörs å ses sen!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar