Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 augusti 2015

selfies

Ibland ba´ måste man........................
Tro inte att jag är speciellt självkär för under ytan så sviktar självförtroendet väldans ibland och jag inser att jag aldrig kommer att se ut som jag gjorde tidigare. Sen jag fick problem med min sköldkörtel så är inte min ämnesomsättning riktigt vad den brukade vara, jag är liksom en gottegris och har alltid ätit på tok för mkt godis men vikten har aldrig blivit påverkad utan jag har alltid legat runt 47-max 52 men sen jag fick min sjukdom har jag inte legat under 60 en enda gång tror jag. Nä jag är inte överviktig eller tjock och tycker själv inte det heller men jag är van att vara som jag alltid varit och kommer alltid att jämnföra mig med hur jag var. 
Försöka inse faktum att jag förmodligen aldrig kommer att vara sådär trådsmal igen vilket inte heller är ett mål idag utan jag har som mål att må bra och en dag bli fit som fan med hjälp av gymmet och massa mat och proteiner m.m 










































My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar