Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 augusti 2017

Bus och vila i sthlm

Dagarna går fort nu och tack gode gud för det, så som jag ser fram emot vardag (dvs. Skola och dagis).

Mina små pojkar är inne i nån jävla trots ålder och gör bus mest hela dagarna. Nu menar jag inte bus som "normala"barn gör utan mina barn tar allt några steg längre så även busandet.
Förra veckan va den jobbigaste veckan på väldigt väldigt länge.

Så fort barnen gick ut så var det tok så till slut så fick dom utegångsförbud men då smet dom ut när man vände ryggen till.
Vad gör era barn för bus?
Mina hoppar på bilar, kastat sönder sina balans cyklar å kastar sedan delarna på bilar. Å tro nu inte att jag inte har någon pli alls på barnen för det har jag. Jag har verkligen inte uppfostrat dom så.
Jag slet mitt hår fördärvad förra veckan och var ledsen å nedstämd för att sedan försöka blicka framåt.
Folk sa till mig att härda ut för snart skola å dagis igen............lätt för er å säga när man räknar minuterna när man kliver upp tills man ska få lägga sig igen men men nu mår jag bättre och barnen har iaf lugnat.sig lite.........får vi hoppas!

Efter förra veckans extrema påfrestningar så drog jag ner till sthlm för att vila när kidsen åkte till sin pappa.
Åt gott, träffade roliga å trevliga människor, gick på grönan en kväll, myste och bara släppte alla måsten. Tack för en hel kanon helg alla inblandade.
Nu är mina batterier inte helt laddade men iaf inte på noll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar