Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 1 augusti 2017

Familjen Kaos

Bara några veckorkvar av lovet och jag ser fram emot vardag och rutiner igen, sommarlov i all ära men det är rättskönt när allt är som det ska varaoch som det stärre delen av året är. Jag älskar att ha  lov med barnen men jag behöver mina rutiner och framför allt så behöver jag vila och bli frisk på riktigt någon gång. Varit sjukskriven nu sen i oktober förra året. Jag är sjukskriven för utbrändhet och deppression. Min tankeär att börja arbetsträna igen på mitt gamla jobb rsmh  när den här omgången sjukskrivning går ut, första september för att sedan vara fit for fight igen till våren iaf.
Alla säger att allt måste få ta sin tid, jag har extremt svårt för det där och gör jag en sak så gör jag det till 200% ist för 25%. Har alltid gjort så och det är en del av mig ju, dock en ibland inte så bra del av mig men jagmåste försöka lära mig att göra saker å ting med måtta.

Sen har ju jag min mani, jag har en rätt grov städ mani tyvärr och vissa dagar är det skit jobbigt medans vissa dagar så går det bättre och allt bara flyter på. Manin i sig gör mig utbränd. Säger sig självt, städamani med fem adhd barn. Jag börjar varje morgon med att damma överallt, dammsuga och skura å sen håller det på resten av dagen om vi nu inte är ute på vift för då räcker det med en till städning när jag kommer hem igen.
Jag måste söka hjälp för det nu till hösten så jag oxå kan njuta av hemmet någon gång utan att gå meden dammtrasa i handen å spray flaskan i andra.

Men så är läget iaf och jag gör så gott jag kan med den energin jag har. 
Mina barn är det viktigaste i mitt liv och för dom gör jag alltå lite till helst, ni vet 200% ist för 100% haha.
Mina barn harju oxå sina diagnoser och allt vad det innebär med problematik med folkskräck, tvångsbeteenden osv så vi är en ganska speciell familj. Fullt ös hela dagarna. Alla som kommer hit gapar bara typ och tycker vi ska starta en youtube kanal å filma dagarna här hos oss, dom tror vi skulle bli rika haha. Ja det är kaos, kärlek, bråk, mer kaos, tjafs, och ännu mer kärlek.








My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar