Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 2 juli 2010

Semester

Helgen är kommen och semestern är här.  Solen och värmen är här om dock inte så mkt som jag önskar men men vem fan är nöjd med allt.

Igår gick dagen såååå himla fort.  Vaknade för sent som vanligt och insåg att vi skulle få besök snart.  Efter besöket av BUP hade åkt drog barnen på sig bad kläder å gick ut å bada.  Själv så städade jag efter Filippa som tog tillfälle i akt och gjorde lite bus medans mamma var upptagen.  Socker i hela köket, socker i Vincents rum och i hans långhåriga matta (tog en jäkla tid att få bort) Kaffe som hon hade lekt med i köket, en matta i badrummet med kiss på eftersom hon inte hade hunnit riktigt ända fram ja jag kommer inte ihåg allt hon hade gjort.
Sen var klockan rätt mkt och darling kom hem från jobbet.  Åt mat.  Jag åkte in till stan för att handla lite mat och gotta på Maxi givetvis. Satt igårkväll å spelade Wii med mina älskade barn.  Nathalie var ute och kom hem vid nio.  Jag och darling hade massor at göra igår kväll efter barnen lagt sig men jag slocknade som en stock i soffan vid elva.  Helt slut.  Vaknade vid halv tre av att han väckte mig och sa att vi skulle lägga oss i sängen. 

Idag vaknade vi nio.  Nathalie som skulle följa med grannarna på badplatsen ville att jag skulle packa väskan åt henne, cerine vart skit sur för att hon inte fick följa med så nu ska vi ut å bada i poolen med henne å Filippa.   Solen skiner och livet är sååå underbart just nu.
Ikväll hade jag tänkt gå på Humla och njuta av underbar musik men när min älskling föreslog att vi skulle gå ut å käka så kan man ju inte säga Nej direkt.  Var typ 1½ år sedan vi var ut å åt så det ska bli trevligt.  Ska på humla i agusti då Stefan, Amanda mfl spelar så jag får hålla ut tills dess.
Mysigt med en midda´på tu man hand och esn en låååååång promenad genom stan.  Som förr i tiden så jag bodde i Åvik.   Sen Anders gick bort så är det lite krångligare med barnvakt men det går om man vill.

Här kommer lite bilder från dom senaste dagarna..............


Snabb lunch med papptallrikar då det var meningen att dom skulle åta ute på gården.

Nyvaken å trött men varm å skönt

Min underbara trollunge Filippa.

Finaste 4 månaders babyn i hela hela världen!!!!
Min Vincent!!!

Mina vackra prinsessor. Anders måste sitta som den stoltaste mannen i hela himlen.
Nathalie och Cerine, mamma älskar er!!!

Kärlek!!!

Till veckan ska vi ut till stugan över da´n bara för att mysa, åka båt, fiska och barnen ska antagligen bada. Själv så står jag över havet en stund till, lite för kallt för min del.
Även att Nettan å Nimili kommer i slutet av veckan för att stanna fem dagar, barnen längtar så.  Nathalie ville följa med dom ner till sthlm när dom åker hem men hon får vänta minst ett år innan jag släpper henne under så pass många dagar så längt hemifrån.  Inte för att jag inte vet att nettan är super med barn utan för att jag vill vara säker på att Nathalie inte ringer å vill hem när det är dags att sova.

Hoppas ni alla får en underbar dag i solen.

Nä nu väntar solen och värmen på att få bli bländad av min vita hy.

                       With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar