Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 9 juli 2010

Nu har vi vaknat och kommit upp. 
Nettan och Nimili kom igår,  vi åkte in och mötte dom. 
Barnen slängde sig i poolen direkt när dom kom hem.  Igår kväll var barnen ute och lekte och vi vuxna satt och snackade skit. 
Dom somnade utan större protester.  Cerine sov i Filippas rum,  Filippa inne hos oss, Nathalie i sitt rum och Nimili och Nettan i Cerines rum. Ja så hade vi lagt upp det. 

Idag ska vi kanske åka in till stan för leka lite. Plus att jag måste på apoteket som är mitt tredje hem nuförtiden. Nettan har åkt till Friggesund över dagen för att besöka sin pappa men Nimili är kvar med oss.  Kanske kan tänkas att det blir nån cider till kvällen.  Blir nice nice de juh. 
Även att imorgon blir det ev  grillning med Alex å Tindra som kanske skulle komma förbi.  Får se om Nathalie inte blir sämre, hon vaknade med ont i halsen i morse.  Jag har varit snorig igen i några dagar.  Hann vara frisk i en vecka å nu är det dags igen.  Fattar inte hur jag kan bli sjuk så ofta.  Infektioner och förkylningar titt som tätt.  Inte lätt inte lätt.  
Ja så ser dagen ut för oss.

Nu ska jag hoppa in i duschen. 

Hoppas alla får en trevlig dag i solen!!!

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar