Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 3 juli 2010

Magiskt

Idag har det varit en underbart varm dag men tyvärr så har jag varit inne typ hela dagen.  brände mig igår när vi var ute så idag har jag ingen större lust att vara i solen.
Jonas har varit ute och badat med barnen och klippt gräset.

Kvälen igår var bra.
Vi hade planerat att vi skulle käka på nån resturang men vi ändrade dom. 
Vi gick på bolaget och handlade lite cider och öl, gick å hämtade mat och tog med oss det till en park.  Mysigt och soligt och underbart var det.  Efter en stund så började det hetta som tusan på min kropp och när jag kollade efter så var hela kroppen typ grisfärgad.........haha!!
köpte en svalkande lotion och gick vidare till borgarparken....................drack lite cider och låg å lyssnade på musik.  Lovely......
Min käre man kom med en rolig kommentar om att jag skulle passa skit bra i en polkgris påse.
Fick en lite ide om att vi skulle gå på bio så vi ringde Alex och frågade vad och när det var nån bra bio.  Vi såg Beck-  levande begravd.
Fortsatte dricka cider under bion och var lite rund under fötterna när filmen var slut.
Kom hem och både Filippa och vincent var vakna.  Åhh skönt med lite frihet i bland men underbart att komma hem till  barnen igen juh. 
Vi la barnen å sen satte vi oss å skulle kolla på nån skitfilm men jag somnade efter typ en halvtimme.

Vaknade idag vid tio å då låg Vincent å sov fortfarande och Filippa var vaknen men lekte med sina saker.
Ja så har dagen sett ut so far...........
Nu ska vi mysa med popcorn och glass.


Väldigt några har kommit mig nära och ännu färre har jag öppnat mig för.
Min man står mig allra närmas av alla såklart.  Sen finns det några stycken som
jag har väldigt varmt om hjärtat och vissa vet jag inte ens varför jag har så kär men ni
har på ett eller annat sätt gjort er speciella i mitt liv.
Jag älskar er och kommer alltid att göra det!!




Love......................


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar