Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 6 juli 2010

Bilder






Lite bilder från igår då vi var i stugan.  Åkt båt och grillade och hade en allmänt bra dag.

Idag består dagen av en massa mys och sen är jag så otroligt trött så jag känner bara för att sova.  Skulle ha varit in till stan. Måste lämna in papper på försäkringskassan och sen känner jag att jag behöver ha en ny enkel klänning...............typ strandklänning.  Ja får ta det imorgon annars.  Ska ändå in för att köpa lite Cola, Cider, öl m.m så kan ta det då kanske.  Lämna in Nathalies glasögon som hon haft sönder, tur att hon har flera par.
Nä nu ska jag hitta på något innan jag somnar här vid datorn................



Love............

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar