Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 30 juli 2010

Ingen rubrik

Sov inte så mkt inatt heller men men det kommer väl.
Igår var det en helt makalöst jobbig dag på många sätt............!!!
Idag vaknade jag och var inte alls så sugen på att kliva upp när J ringde från jobbet.  Han hade ringt från sex men jag vaknade vid åtta.  Klev upp gjorde det gamla vanliga.  Bella kom och det var full fart.
J kom vid två halv tre. 
Nu har bella åkt hem men cerine har åkt till Ella.  Hon ska hämtas snart.
Lena och Carro var nyss här för att få en kaffekopp.  Har åkt nu!!
Ikväll blir det mys med friterade bananer och glass............mumms!!!

Även att jag har hittat världens snyggaste......................dress.  Måste has!!!

Tror jag ska lägga mig i ett varmt bad och bara rå om mig själv när barnen har lagt sig.  Skulle vara härligt men jag kommer antagligen vara dödstrött ikväll och somna som en stock på soffan.

Helgen ser ut som sådan att imorgon ska vi ev in till stan för att handla lite, svärmor kommer även på besök under helgen.  PÅ söndag ska kanske till min pappa men vi vet inte om vi åker dit än. Beror helt på vilka som är där!!!

På måndag äre jobb för J, jag och barnen har inga speciella planer på hela veckan men det blir väl kanske att vi åker in till stan nån dag, lekparken nån dag.  På torsdag är det ju min älskade cerines födelsedag så då blir det kalas.  Smörgåstårta, glass å kakor.  Å ni som tänkte komma å gratta henne å fika,  KOM GÄRNA EFTER FYRA PÅ EFTERMIDDA`N !!!

Nä nu jag fortsätta här hemma med att göra frityrsmet till bananerna.



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar